6 Ocak 2010 Çarşamba

şans

ben kendimi şanssız görmüşümdür her zaman. başıma gelen tüm saçmalıklar benim şanssızlığımdan kaynaklanmıştır. daha çok şanslı olmayı dilemişimdir hep. olmamıştır.

peki, ya başıma gelenler bir şanssa. ya olmasını isteğim şeyler aslında başıma büyük dertler açacakken, gidişatın birden değişmesi beni bir sürü şeyden kurtarıyorsa.
her şey o anlık gelişmeyle şansa dönüşüyorsa.
"neden bu yönünden bakmıyorum ki hayata" diye düşündüren kısa bir cümlenin ardından sanki aydınlanma yaşadım. sanki bilmiyordum, ilk defa mı duydum?

şimdi sanki her şey değişecekmiş gibi geliyor. bundan sonra her şey farklı olacak,ben hayata daha farklı bakacağım.
yalannnn.
bi süre sonra geçer bu his.
ben kendimi bilirim.

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Mukadderatı olmyvn hicbir varlık yoktur bu dünyada. Şans; kader demektir zaten. Kaderin, şansın, talihin ve bahtın birbirine zıt iki ayrı niteliği vardır. Kötü ve iyi.. Sen kendini ne kadar bilebilirsin ki? Bir anne bile; yavrusunu bildiği ve tanıdığı kadar kendini bilemez.