25 Ocak 2010 Pazartesi

kenanıma yapılır mıydı bu?

dün ejder kapanı'na gittik. afişe bakıyorduk sinema salonunun kapısında. Kenan İmirzalioğlu yazıyordu afişte. ben yanlış biliyordum galiba dedim, yiğidim de ben de öyle biliyordum dedi. allah allah dedik. filme girdik, filmin başında isimler geçerken orada da imirzalıoğlu yazıyordu. te allahım dedim, biz böyle bir yanlış yapsak aaazımıza sıçarlar dedim. güldüm geçtim.
o kadar da önemli değildi yani.
film de fena sayılmazdı. fakat uğur yücel'in birçok repliği güme gitti sesine kattığı o garip efektten dolayı. berrak yine beni çıldırttı. sevişirken iyiydi, onun da neden olduğunu biliyoruz. alkol işte adama her şeyi yaptırıyor.
neyse böyle işte. canım sıkıldı. çok güzel kar yağıyor dışarıda ama biz köleler burada , içeride işimiz olmasa da oturmak zorundayız.
homonoko

Hiç yorum yok: