26 Ocak 2010 Salı

cevahir sinemasının değerli yetkilileri


sizin çok iyi insanlar olduğunuzu düşünüyorum. hepiniz sinema aşkıyla çalışan emekçilersiniz! sizin de beni sevdiğinizi biliyorum. neredeyse her haftasonu gelip film izliyorum. benim gibi sinema severleri desteklemeniz adına size birkaç öneride bulunmak istiyorum.
şimdi siz alice harikalar diyarında'nın koca koca afişlerini asmışsınız ya, nooolcak peki onlar sonra? depoya mı kaldıracaksınız? ha eğer kullanmayacaksanız, onları bizim gibi tutkulu sinema izleyicilerine hediye etmelisiniz diye düşünüyorum. çok sevineceklerine eminim, kendimden biliyorum.
red queen afişini bana verseniz noolur, ölür müsünüz? aylarca takılı durup görevini yaptıktan sonra neden benim olmasın ki? bana mantıklı bir sebep bulmadıktan sonra, sorumun cevabını evet sayıyorum. ne zaman geliiim? bana her saat uyar.

sizden haber bekliyorum.
sincerely
ayşegül

Hiç yorum yok: