13 Ocak 2010 Çarşamba

bir uzaya gitsem...

şöyle ayın etrafında bir dolaşsam, karanlık tarafını bir görsem, yıldızlara daha yakından baksam sanki çok güzel olurdu. ve ondan sonra her şey bana çok az, çok gösterişsiz görünürdü.
ulan astronot olmak vardı lan şimdi. küçükken rüyalarıma girerdi, astronot kıyafetlerinin içinde uzaydaymışım, orası benim evimmiş. hey allahım, keşke hayallerimin peşinden koşabilseydim:) lisedeki fizik dersi buna engel oldu. lanet olası fizik dersi. bu memleketten de bir astronot çıkacaktı, sen engel oldun. ben de türkçe matematik sınıfında astronot olma hayalleri kurdum. sonra astronot olmanın başka yollarını buldum onu sonra anlatıcam.
sabah sabah apple'da hubble diye bir belgeselin fragmanını izledim, her şey ondan sonra başladı. gelsin gidecem, boyutlu boyutlu izliiicem.
ulan kahpe kader, senin yüzünden astronot olamadım

Hiç yorum yok: