25 Ocak 2010 Pazartesi

ayna ayna söyle bana, bu kadar çok karı seven var mıdır şu dünyada?

evet açıklıyorum. çok seviyorum yaa. öööle yağsın da ben pencerenin köşesine ilişmiş bir şekilde izleyeyim istiyorum. birçok insan bunu kınasa da -sözüm sana ülküdaş- vazgeçemiyorum tutkumdan. bütün haftasonu "aha, güneş çıktı. kar topluyor yaşasın. ufff ne güzel yağıyor." gibi tepkilerime insafsızca yaklaşan değerli arkadaşım ülkü'yü anlayabilmiş değilim. kıpkırmızı burnu ve bana fırlattığı "deli galiba" bakışları gözümün önünden gitmiyor.
sevgili kar sevenler, bir gün hepimiz istediğimiz ideal kara ulaşacağız. elimize aldığımız her kar, kar topu olacak. bu şehre düşen ilk kar, beni kar topu konusunda pek tatmin etmedi. eldivenden kaynaklandığını düşünmüştüm önce. sonra dahsin arkadaşımın feysbuk üzerinden attığı "kar topu olmuyo la bu kardan" çığlıkları beni kendime getirdi. önümüzdeki günlerde yağacak kar, beni tatmin edecektir. umuyorum. -umut fakirin ekmeği- valla olmadı alıp başımı sibirya'ya gidicem. naapim? içimdeki ateşi söndürmeliyim. ben idealleri uğrunda yaşayan bi insanım. ideal kar topuna ulaşana kadar dönmeyeceğim benim yalnız ve güzel ülkeme.

Hiç yorum yok: