22 Nisan 2010 Perşembe

toplu intihara ne dersiniz?


elim varmıyor yazmaya. dünden beri beynimi kemiriyor bu düşünce. biz topluca kafayı yedik, insanlığımızı yitirdik galiba.
siirt'te olan olaylar yüzünden utanç duyuyorum. hepimiz için üzülüyorum.
dün radyoda önce siirt haberini dinliyorum. sonra mecliste, doğudaki savaşı inkar edenlerin yüzüne tokat atarcasına konuşan DTP İstanbul Milletvekili Sabahat Tuncel geliyor. erkekler cellaniyorlar, neredeyse bir kaşık suda boğacaklar kadını. ve sonunda kürsüden iniyor Tuncel, "Bu ülkede savaşı destekleyen bir parlamentoda konuşmaktan büyük utanç duyuyorum" sözleri kalıyor geride. Tüm yaşananların müsebbibi bu savaş değil mi? üzülmekten başka bir şey gelmiyor elimden. oturduğum koltuğa yapışıyorum. burada eriyip gitsem keşke. ya da hepimiz ölsek kendi ellerimizle.
boğazımızda ellerimiz. daha sıkı bastırmalı.

foto

Hiç yorum yok: