17 Aralık 2009 Perşembe

kimsenin işi gücü yok galiba!!

herkes sosyal platformlarda sosyalleşiyor. ben de giriyorum aval aval bakıyorum. tıvıtır'dan bi bok anlamıyorum. arada yazıyorum ööölesine. canım sıkılıyo. iş yapmak istemiyorum ki. ondan oluyo bütün bunlar. ben artık çok sıkıldım hayatımdan. bir şey olsun ve değişsin her şey istiyorum. çok sıkıldım yaşamaktan. amma da depresif oldu. olabilir. zaten depreşyondayım. burası da benim istediğimi gibi yazarım. istersem deyi birleşik yazarım. banane! hımmf

2 yorum:

gillerprensi dedi ki...

Allah sabır versin:D Tivitır ve feysbuk hakkındaki düşüncelerinize katılıyor,depresyonunuzu destekliyorum:D


De'leri yine de bitişik yapmayın, Türkçe adına lütfen:D

ayşegül dedi ki...

zaten bir refleks oldu bende "de"leri ayrı yazmak:) elimden gelmiyor ki birleştirmek o_O