7 Aralık 2009 Pazartesi

Dünyadan Aya ve Moon çakışması


Jules Verne'in Dünyadan Aya adlı kitabını okumaya başladım. Kitap okuma zamanım artık otobüslerle sınırlı olduğu için, çabuk bitmiyor elimdeki kitaplar. Yaşlandım artık akşamları uykum geliyor kitap okurken. Neyse bu aralar ayla haşır neşirim. Ayla bu kadar haşır neşirim o zaman niye "Moon"u izlemiyorum dedim. Moon, David Bowie'nin oğlunun yazıp yönettiği bir filmmiş diye okudum. Bant'tan kısa bir güzelleme okudum. Seyretmek için heveslendim, bir kere izlemeye başladım, tırstım bıraktım. Dün "keyifli" bir pazar geçirmek için başladık izlemeye. Film bir yerden sonra bizi bizden aldı. Uzun süredir izlediğim en güzel film nişanesini de kaptı. Bayıldım filme. içim burkuldu. Ulan yoksa didim? İçime bir kurt düştü.
Filmi anlatmıyorum hiç. Kesin izleyin. Kaçırmayın.
http://www.imdb.com/title/tt1182345/

Hiç yorum yok: