28 Aralık 2009 Pazartesi

avatar avatar, senin bu numaranı kim yutar?

sözüm sana james cameron!
ben yutmam.
tamam güzelsin, hoşsun, teknoloji harikasısın ama orijinalliğin nerende anlayamadım gitti. bir star wars'daki karakterlere bak, bir senin karakterlerine. star wars'da gördüğün bir karakteri/yaratığı hiçbir şeye benzetemezken; avatar'daki bir yaratığı kolaylıkla günümüzdeki bir canlıya benzetebiliyorsun. bu kadar abartılan bir filmden daha fazla orijinallik beklerdim. ayrıca neydi o "i see you" o_O
tam gaz bir film olmuş bu arada. bugüne kadar "özgürleştirmek" ayağına ağzına sıçtığı tüm memleketlerden özür dilemek de nooluyor. burada çok fazla küfretmek istedim ama terrrrrbiyem müsaade etmedi. yap yap, sonra da ekrandan özür dile. oldu paşam.
-beni sinir etmeyin arkadaşım. asabi bi insanım zatii-
tamam pandora mükemmel bir yer olmuş, sanki cennet. ona lafım yok. ama ne bileyim ben, sanki bir pazarlama harikası gibi geldin bana.
iyi bir seyirlikten öteye geçemedin avatar, senin abin titanik daha güzeldi. benden söylemesi.
her şeye rağmen emeğe saygıda kusur etmem. emeği geçenlerin gözlerinden hasretle öpüyorum.

force be with you

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Güzel bir yazı. Ben izlemedim nedevnse bu filmi.

devrika dedi ki...

Gidip beğenen: "Mutlaka gidin! Bir daha gidin!"
Gidip beğenmeyen "Hiç yorma bir nanesi yok!"

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ dedi ki...

Happy New Year 2010.
Portugal