16 Aralık 2010 Perşembe

annemden gelsin!

annemin ettiği lafları yazacak başka blog açmak lazım aslında. şimdilik burdan başliim, çoğaldıkça düşünürüz. benim annemin her durum üzerine bi lafı vardır. kimisi küfür içerikli, kimisi belli ki eskilerden gelmiş. bayılırım bu laflara. sonunda aklım başıma geldi de bunları bir yere yazmaya karar verdim.
meselaj haftasonu yanlarındaydım. bütün gün az da olsa kar yağdı ve akşam olurken güneşin battığı yer acayip kızıllaştı. Annem "Yarın hava açacak." dedi akşam kızıllığına bakıp. Niye dedim. "akşamdan kızarırsa ertesine, ikindiden kızarırsa haftasına hava açarmış" dedi. ben de bravo dedim. ertesi gün hava günlük güneşlikti:) annemin kızılderili olduğundan şüpheleniyorum. sonuçta türkler'le kızılderililer aynı soydan gelmiyor mu o_O

Hiç yorum yok: