8 Kasım 2010 Pazartesi

bu da bitti!

6 haftalık yaratıcı senaryo yazarlığı semineri bitti. bi hüzün kapladı içimi. halbu ki ne güzeldi. niye bitti ki! oh mis, film izle, incele falan. pazar gününe yakışan bi etkinlikti. insana senaryo yazmayı hayal ettirmesi bile güzeldi. "belki yazarım lan!" dedim kendime sık sık, şu an olduğu gibi "belki yazarım lan!". dağılın lan burdan beynimin içindeki sesler. bağırarak konuşmayın bi!
sonra işte bize sertifika verdiler, aldım elime sertifikayı döndüm arkadaşlara "benim canım güzel ülkeme!" didim! alkış koptu bi, gözlerim doldu. sarıldık sonra topluca. hemen taksim'de buluşalım, içelim geyiği yaptık. şaka lan şaka, vallahi öyle sessiz sessiz dağıldık elimizde sertifikalar. duvarıma diplomamın yanına astım sertifikayı. gurur tablosu yaa! şerrefsizim çok acayip bi insanım.
yazacam lan o senaryoyu! çektirecem sonra da michael haneke'ye de! parasıyla değil mi arkadaş o_O

Hiç yorum yok: