4 Kasım 2010 Perşembe

almadovar'a yakışmadı!

Dün akşam uzun süredir izlemek istediğim Los Abrazos Rotos'u izledim. İzledim de ne oldu? Hayal kırıklığı, pişmanlık, şaşkınlık gibi duygular hasıl oldu bünyeye. Hiç beğenmedim filmi. Karakterler hiç işlenmemiş, senaryo kopuk, o da olsun, bu da olsun derken elinde patlamış bi final falan falan. gel sen çek deseler, ben daha kötüsünü yaparım tabii ama almadovar yani söz konusu olan. o yüzden üzüldüm. nerede konuş onunla ya da annem hakkında her şey, nerede bu "kırık kucaklaşmalar". türkçe adı da çok komik bu arada filmin. bi de pedro abim en güzel senaryom demez mi? ulan bi düşündüm, ben nerde hata yaptım diye? ama yok ya, film bariz kötü. almadovar gaz vermiş izleyicilerine o kadar. ne yapsam yer bunlar misali olmuş. ama yemezler pedrocuğum:) olmamış.
ama senden ümidimi kesmiyorum, bir dahaki iyi olacak, inanıyorum.
hadi bakalım canım, öpüyorum seni.

2 yorum:

devrika dedi ki...

Acını paylaşıyorum..

ayşegül dedi ki...

yalnız olmadığımı bilmemek negzel:)