27 Eylül 2010 Pazartesi

haftasonlarıma bayılıyorum serisi

evet haftasonlarına bayılıyorum. bu kadar yani. hayat felsefem olarak değerlendirebiliriz. hele de böööle sinemadır, konserdir dolu dolu geçiyorsa. daha bi bağlanıyorum cumartesi'ye, pazar'a. yalan olmasın pazar gününe bağlanmam söz konusu olamaz. cumartesi gözdemdir benim.
cumartesi akşamı gittiğimiz mükemmel medeski martin & wood konserinde kendimizi alkolün kollarına bırakıp, çok pis sarfoş olduk sevdiceğimlen. şu an boğazım ağrıyor. ben dün akşam yediğim dondurmaya bağlasam da çevremdi bi kısım insan soğuk biradandır diyorlar. ben bi biranın insana kötülük yapabileceğine pek imkan vermiyorum. dondurmadandır o, kesin.
dün gece boğazımdaki gıcık uyukqtmadı benim, sürekli su içtim. bi de sıcaktı. çok saçma bi geceydi benim için. böyle geceler yaşanmasın istiyorum. allahım duy beni.
o zaman see you then.

Hiç yorum yok: