25 Ağustos 2009 Salı

Çenesi çıkık bir bired pit de olur! kabulümdür.


"Inglourious Basterds"ı izledik cumartesi akşamı. çok bir şey beklemiyordum zaten filmden. brad pitt'in "değişik" oyunculuğunu izlemek ve tarantino'nun ne haltlar karıştırdığını görmek için gittik. filme parça parça bakınca güzel, ama genelinde bir akıcılık yok, duruyor. bir de ne dövmüşler nazileri, üzülmedim diil. o beyzbol zopasıyla kafaya kafaya çalışınca "yahudi ayısı" içim ezildi. filmde bired pit'den daha iyi bir performans sergileyen manyak Hans Landa rolünde Christoph Waltz'a bayıldım. Şütrüdel yer iken beni benden aldı, salonu terk etmek istedim.
çok uzatamiciiim, sonuç olarak tarantino öyle kill bill gibi akıllardan silinmeyecek bir filmle karşımıza çıkmıyor. filmden çıktıktan 1 saat sonra etkisi geçiyor.
yine olsun diyoruz, tarantino'yu seviyoruz. olur arada:)

Hiç yorum yok: