10 Ağustos 2009 Pazartesi

burada değil!

şimdi gelme. dışarı çıkıcam. dönücem hemenb. bekler misin lütfen. dur nereye gidiyorsun? zaten sık görüşemiyoruz. neden diye sorup durma noolursun? çıkmam lazım biraz. biraz temiz havaya ihtiyacım var. senin başına hiç gelmez mi? hani boğulacak gibi olursun ya. göğsüne bir şey düğümlenir, bir yumruk oturur içine. ağlamamak için zor tutarsın kendini, gözlerine baksalar ağlayacağın anlaşılır hemen. kaçırırsın gözlerini herkesten. gidiyorum ben. bekle beni burada. geri gelicem söz. zaten başka yer mi var geri gelinecek? dönüp durduğum yer hep aynı. beynimin içinde köşeye sıkıştım.
yağmur yağsa ben çıkınca. havada hiç bulut da yok. biraz ıslanıp dönsem. iyi olmaz mı? saçlarımdan sular süzülse. ıslak elbisemle kala kalsam. ayaklarım su içinde. clop clop diye sesler çıksa her adımda. iyi olmaz mı?
şu an her şey burada olmaktan iyidir.
biraz çıkmam lazım.
hadi, gittim ben. gelirken kahve alırım sana da.

Hiç yorum yok: