23 Haziran 2009 Salı

her şey ne zaman düzelir?

ne zaman daha çok para kazanırım? ya da hem sevdiğim işle uğraşıp, hem az çalışıp çok para kazanırım? şöyle de sorabilirim soruyu: ne zaman çalışmadan para kazanıp, bu parayı da beni eğlendirecek şeylere yatırabilirim? böyle de olabilirdi: ben şöyle çıkmışım yurt dışına, mesela küba'dayım, para çekmek için bankamatik arıyorum (bilmiyorum, orada nasıl işliyor bu mevzular, hayal bi durun) bi bakmışım, hesabımda para dolu, benim işim de buymuş. Gezdiğim için ne zaman para kazanabilicem? ben bu soruları binbir türlü sorarım. önemli olan, bu soraların ortak cevabının ne zaman gerçekleşeceği.
anladığım kadarıyla benim derdim işimle.
bu arada doğru düzgün iş de yapmıyorum. gören de ne kadar çalıştırıyorlar kızı, hayatından bezdirmişler zannedecek.
yok öyle bi şey bebeğim. ben haytanın tekiyim yahu.

Hiç yorum yok: