25 Haziran 2009 Perşembe

À bout de souffle yani Breathless: Türkçe meali Serseri Aşıklar ya da Nefes Nefese



dün akşam yıllardır izlemek istediğim bir filmi olan sirseri aşıkları izledim. valla konuyu da bilmeden yıllarca nasıl merak etmişim filmi? tabii ben filmi niyeyse hayalimde fransız bonnie ve clyde'ı olarak yazıp yönetmişim. önce bir şaşırdım, sonra alıştım. güzel filmmiş. hehalde jean luc godard'ın en anlaşılır filmidir.
her şeyi geçtim filmle ilgili o ne güzellik yaaa. ben hayatımda böyle bi şey görmedim. kadına hasta oldum. Jean Seberg adlı güzeller güzeli insanı görünce, bu ne yaa didim. ben de insan mıyım? çirkinlik abidesi jean paul belmondo'ya inat, peri gibiydi. 41 kere maşallah diyecektim ki 1979 yılında daha 41 yaşındayken vefat etmiş. üzldüm.
neyse film gerçekten bir serseriyi anlatıyordu. bi insan bu kadar mı vurdum duymaz, serseri, pislik olur. eğlenceliydi vesselam.
öpüyorum hepinizi.

Hiç yorum yok: