16 Temmuz 2009 Perşembe

sıra sana da gelecek bir bekle hele!

sabahtan beri ekrandan gözümü ayırmadım. ne mi yapıyorum? hiiiç. aylaklık hakkı mı kullanıyorum, hazır patronlar da yokken. ama yarın çalışıcam.
beni şimdiden ikinci tatilde nereye gitsem telaşı sardı. tatilde bir şeyler yapmaya alışık bir bünye olmadığım için, heyecanlıyım biraz.
dün akşamki konsere gelirsek, güzeldi güzel olmasına ama sinema salonunnda konser olmaz diyorum. hele de yaz sıcağında.
neymiş, hava muhalefeti, yemişim yağmuru yaa. güzelim konseri bok ettiniz. öyle el çırpa çırpa konser mi izlenir lan? kadın da şaşırmıştır, noluyoruz demiştir bi.
emiliana torrini gerçekten güzel bir sese, insancıl bir yapıya sahip samimi, şeker bir güzellik ne diyeyim. ama baterist amcaya değinmeden geçemeyeceğim. adam komikti yani, ben bıraktım ablayı onu izledim. sahnede daracık yer vermişler bu iri abiye, debelenip durdu bütün akşam. kendine vantilatör mü getirmedi, bagetleri mi parçalamadı... çok şeker bir insandı.
onlar bizi sevdi, biz onları sevdik, türk misafirperverliğinin dibine vurduk. slov şarkı denyo denyo çığlık attık (gerizekalı yaa).
bir konseri daha ardımızda bıraktık.

Hiç yorum yok: