29 Temmuz 2009 Çarşamba

küfür etmek özgürlükse, özgürüz hepimiz de!

evet efenim, ben küfür konusunda aşmış bir insan olarak bilinirim. haa gün yüzü görmemiş küfürler bilmem öyle çok, ama her lafımın sonunu bir amınaki, sikik, anuna godumun çuçuğu gibi klasikleşmiş yardımcı fiillerle bağlarım. niye diye sormayın. bu zevk meselesi. ben siz mersi derken bi şey diyo muyum? ben de kendimce hayata isyan ediyorum. yeri geldiğinde teşekkür babında sunturlu bir küfür sallıyorum.
şöyle içten bir y.rrraaaam demek gibi insanı rahatlatan bir şey yok. ya da ammına koyiiiiim, ne güzel gider üzerinize su sıçratan bir taksicinin ardından. biliyorum siz de seviyosunuz.
bi de benim küfür etmem desteklendi yıllarca. neymiş, bana yakışıyomuş. ne demek lan bu şimdi. tuğba büyüküstün amına koyim dese, ona yakıştırmayacak mısınız? ben biliyorum nedenini. şirinim yaa, her şey ondan kaynaklanıyo.
işte böyle desteklene desteklene, bugüne kadar geldik ammmına koyim.
küfür etmeyi sevenler derneği olsa, her akşam iş çıkışı bir çaylarını içmeye uğrarım. tavla oynayıp karşılıklı küfür ederiz. kimse ne diyon kardeşim, ağzını topla gibi çıkışlarda da bulunamayacağı için, arıza da çıkmaz.
iyi olur iyi.

Hiç yorum yok: