13 Nisan 2009 Pazartesi

bizim burada da çok sokak çoçuğu var!

nerden gelmişler bilmeyiz. ne yerler, ne içerler, nerede yatıp, nasıl kalkarlar bilmeyiz. sadece vardırlar. sokakların çocuklarıdır. onların sokakta olduğu gerçeğini hiç kimse görmemezlikten gelemez.
Peki siz, sadece bir kelime oyunu olsun diye, sokak çoçuklarını, bir ilanın başlığına taşımayı görmemezlikten gelebiliyor musunuz? Hiçbir ahlaki kaygı taşımayan bu ilanın, Türkiye'nin önde gelen reklam ajanslarından biri MARKA tarafından yapıldığını görmemezlikten gelebiliyor musunuz? MARKA'nın artık kendi dışında her şeyi görmemezlikten geldiğini görüyoruz. Sadece "yırtıklık" adına yapılan saçma sapan işleri ben artık görmemezlikten gelemiyorum. Çok sinirleniyorum.
Bu arada ilanın görselinin de çok manidar olduğunu söylemeden geçemeyeceğim: İki tane sevimli midilli ile oynayan mini minnacık ana kuzuları. Bunlar mı sokak çocuğu lan?
Ben sadece hassssktir demek istiyorum.
Bu küfür bile daha ahlaklıdır.

Hiç yorum yok: