31 Mart 2011 Perşembe

bugün bunu gördüm

202'nin üst katından geçtiğimiz yollara bakar iken, kaldırımdaki çiçekçi kadına/anaya takıldı gözüm. koca memelerinin arasına sıkıştırdığı çocuğunu, hırkasıyla sararken gördüm. hırka uzadıkça uzuyor, çocuk anasının koynuna sokuldukça sokuluyordu. bayaa güzel görünüyorlardı. sonra hemen o duygusal anın içine edip, onların fotoğraflarını çeken, nikon ya da canonlu bir genç kız canlandı gözümde. fotoğraf aşkıyla yanıp tutuşan genç kızın, hayatının karesini yakalamış olduğunu düşünerek, kaldırımdaki bir kedi gibi sürünerek anasıyla bebesini fotoğraflarken hayal ettim. ne duygusallık kaldı, ne de o kare. zaten otobüs de seyir halinde olduğu için baktığım yerde yeller esiyor, herkes ve de her şey hızla değişiyordu. neyse dedim koltuğa gömülüp uyumaya çalıştım. belki rüyamda bir keki dişlerken görüp, ağzımı şapırdatırım yine diye düşündüm. yapmadığım şey değil. otobüste uyumak benim için girilmesi tehlikeli ve yasak bir inşaat gibidir. neyse nerden nereye geldim!

Hiç yorum yok: