17 Mayıs 2010 Pazartesi

haftasonlarıma bayılıyorum.

o kadar çok yoruluyorum ki, nasıl geçtiğini anlamıyorum haftasonlarının. Misal bu haftasonu çok güzeldi. Cumartesi adidas'ın boktan partisine gidip sıkıldık. sanırım yaşlanmışız diyip, 3-4 saat sonra çıktık. peyote'de demlendik ardından. eve dönüp yemeğimizi yiyip, filmimizi izleyip mışıl mışıl uyuduk. pazar günü ise bombaydı. menekşe yaylası yani bir nevi cennet olan yurdumun güzide yerlerinden birinde yürüdük. yürüdük. yürüdük.
o kadar çok yürüdük ki.
ama çok güzeldi. insanlar da güzeldi. ekip iyi olunca tadı daha iyi çıkıyomuş trekking olayının.
gezdim, gördüm, sevdim yani bu haftasonu.
cumartesi akşamı izlediğim güzel filmden de bahsetmeden geçemeyeceğim: XXY. Kesinlikle izleyin. Konusuna da girmiyorum. Merak iyidir.

Hiç yorum yok: